25 februari 2013

Helgen förbi

Visst är det väl otroligt vad en helg kan springa snabbt förbi!!! Ändå har hela familjen varit hemma tillsammans sen förra fredagen, sjuka dock men vi har fått massor med tid tillsammans att kurera o ladda batterierna och det har varit jätteskönt!!! Dock måste jag säga att denna jäkla influensa va riktigt otrevlig…usch…fort slog den till och den är jäkligt envis…
24 Februari 2013 009
(Förresten måste visa er vad fina tulpanerna är nuuuu så underbara när dom slagit ut)
Men idag har jag iallafall plockat fram tyger till 2 vimplar så den ena är helt klar nu Ler den andra är utklippt så imorgonkväll syr jag ihop den med sen ska dom få pryda en liten flickas dop och det värmer i hjärtat Rött hjärta kommer visa bilder när hon som beställt dom hunnit få hem dom och sett dom först…sen får ni se Ler

Fick även nåt ryck på förmiddagen så tvättmaskinen har rullat hela långa dagen, nedervåningen städades av och det plockades undan leksaker, leksaker och leksaker…fattar inte vad dessa leksaker alltid har egna ben och vandrar runt i heeeela huset Ler med tungan ute men dom är svårorienterade när dom ska hitta tillbaka till sina lådor/korgar så då behöver dom en liten spark i rumpan Blinkar
Jag är lite ordningsfreak innan man lägger sig vill jag ha så undanplockat som det bara går…är så mycket trevligare att komma ner till en kök som är städat…
Så lilla skylten jag pratade om igår..tycker den passar in såå bra på min tallrikshylla i köket...fin va?!? 
24 Februari 2013 00524 Februari 2013 007
Nej nu soooova…så sparkar vi igång en ny vecka imorgon
Kram och Krax från mig
24 Februari 2013 010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)