01 februari 2013

Ostbågs Hjärtan

Mums säger jag!!! Har hittat ett nytt snacks som jag tycker är godare än vanliga ostbågar Ler prova!!! Söta är dom ju också…i vanliga fall tycker jag mest om dom starka krispiga ostbågarna…men dessa va goda med!!
21-26 Januari 2013 029
21-26 Januari 2013 030
Äntligen kom jag mig för att shoppa för mitt presentkort jag fick i julklapp av en underbar familj Rött hjärta vars dotter går på avdelningen jag jobbar på…sååå smart att ge presentkort!!! Fick på Interflora och lilla Blomsterträdgården här på byn tog emot dessa…så jag lade till pengar och köpte detta fina (blomstöd) som jag tänker använda som dekoration Blinkar är ju lite konstig jag…hihi…men tokigt fin är den!!!
27-30 Januari 2013 02627-30 Januari 2013 027
27-30 Januari 2013 028
Ska ta fler bilder när den hittat sin plats här hemma…
Just nu sitter jag och njuter av att ha hela helgen framför mig…full fart kommer denna helg vara…2 kalas, middag vänner kommer för att fira vår son i efterskott, en tripp till Solsidan (solariet på byn) och gymmet är nog min helg…sen tänkte jag hinna med symaskinen och penseln liiite Blinkar hihi Sedan drar det ihop sig för Londontrippen….wiiiii på torsdag åker vi!!!!!
cocktail-tom-cruise-throw
Nej nu fortsätter Cocktail på 5.an…perfekt avslutning på veckan tillsammans med ett stooort glas pepsimax o is Ler
Kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)