21 februari 2013

Gisela Graham

Ååå lägg det namnet på minne!! Jag köpte världens sötaste kanna när vi besökte Crawley som jag berättade om igår (staden jag hittade den perfekta handväskan i) i samma shoppingcentrum hittade jag en tokmysig inredningsbutik som hade många delar ur en porslinsserie som jag föll pladask för…den lilla storleken på kannorna fick följa med hem i handbagaget Ler med tungan ute allt för att den inte skulle kunna gå sönder…hih… Men under denna kanna står det tryckt namnet Gisela Graham så jag googlade på det namnet och gissa om det kommer upp mycket färgglatt fint!!! Testa själv får du se Ler ja toksöt som sagt…det fanns en stor kanna, muggar, små skålar m,m hade gärna velat ha ALLT men det va lite smådyrt…
10-12 Februari 2013 02510-12 Februari 2013 026
10-12 Februari 2013 027
10-12 Februari 2013 028
Hoppas ni inte lessnar på att se alla mina små fynd från London…då får ni väl blunda o scrolla vidare…hihi…
Vi var ju även iväg på Portobello market en av dagarna i London…en marknad som gick gata för gata hur långt som helst!! Det var butiker som flyttat ut på gatan, privatpersoner som stod o sålde ja en salig blandning…men där långt in i en vrå med flera säljare hittade jag dels den fina te-skylten som jag visat er tidigare…men ni får se den igen…
07-09 Februari 2013 232
och en jättefin pappersvimpel Ler men snacka om att folk är fräcka för en tjej va supersnabb att stoppa på sig en likadan skylt som jag köpte och snabbt som ögat va hon borta innan säljaren hann reagera Ledsen trist med oärliga människor!!
13-15 Februari 2013 03713-15 Februari 2013 03813-15 Februari 2013 03913-15 Februari 2013 040
Ja här hemma kommer vi kraxa på hela veckan hemma…idag har jag börjat gå igenom en MASSA gamla “Drömhem o trädgård” tidningar…måste rensa…så jag kikar igenom om det finns sidor med inspiration o pyssel som ska sparas…har blivit en halv papperskasse redan med gamla tidningar…detta är väl det mest krävande som jag orkar med just nu Ler med tungan ute hälsa är inte på topp…
Men fick en trevlig överraskning av en underbar vän idag som värmde i hjärtat, en stooor fin tulpanbukett och gofika kom hon hem med till min lilla familj idag Ler vad skulle man göra utan sina vänner!!!
21 Februari 2013 00421 Februari 2013 001
21 Februari 2013 003
21 Februari 2013 005
Nu sova, kidsen har sovit sen 17.00 så då förstår ni kanske hur pigg även dom är…
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)