16 augusti 2013

Älskar blommor

Har alltid haft en förkärlek för blommor, både i det vilda, i rabatten men även snittblommor och krukväxter….Har nog ärvt min farmors intresse för allt grönt levande och det är jag så glad för Ler Så nu när jag fyllde år blev jag jätteglad över de fina blommorna jag fick Ler både från mina underbara föräldrar o syster, mina 2 härliga kollegor och sist men inte minst så fick jag en bukett rosor från Plantagen på min födelsedag för att jag är medlem där!! Inte illa va Blinkar hihi

11-16 Augusti 2013 001
11-16 Augusti 2013 00411-16 Augusti 2013 005
11-16 Augusti 2013 014
11-16 Augusti 2013 015

Äntligen är det dags att njuta av helgen, tyvärr så är halva familjen sjuka…dessa förkylningar som kör igång så fort barnen börjar på förskola/skola…men men jag har ännu klarat mig…ska försöka röja lite i förrådet tänkte jag…skruva ihop en stor expedithylla vi köpt på blocket så vi kan organisera liiite mer där….
Annars blir det mycket soffmys och så ska vi på skolgården och sätta upp kioskskyltarna o vimplarna jag fixat dit…bild kommer.
Jag och mannen har nu i dagarna plöjt de 6 senaste Falk filmerna och dom är ju sååå grymma!! är nog 3:e gången vi ser dom men jag lessnar inte på dom och vem kan tröttna på Frank Wagner och Seth Rydell Blinkar Inte jag iallafall.

Nu Pepsimax och mera film! Kram på er

Pssst…köpte en tokfin liten låda från HM som jag har i badrummet uppe…kolla vilken snygg!! Även den svarta burken kommer från hm men från deras rea…
11-16 Augusti 2013 008
11-16 Augusti 2013 01011-16 Augusti 2013 011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)