20 augusti 2013

Kioskpiff

Här hemma är det tokförkylt Ledsen både jag o mannen ligger däckade och sonen har en hemsk hosta…men dottern som börjat första klass är pigg som bara den (kan ju bero på att hon va sjuk först o smittade oss andra Ler med tungan ute ) så det blir inga långa inlägg dessa dagar utan jag bjuder på lite bildinlägg dessa dagar.
Idag bjuder jag på helgens lilla piff av kioskerna på dotterns skola, dom hade fixarkväll före sommaren men det var sån stor uppslutning så det fanns inte mycket kvar att göra när jag och barnen kom dit så jag tog på mig att göra kioskskyltar o vimplar…dessa satte vi upp nu inför skolstarterna så hoppas vi på att det får vara ifred utan förstörelse…Det skulle gå att göra så mycket mer för att få lekmiljön att bli mer inbjudande men detta är en början iallafall…

17-18 Augusti 2013 001
17-18 Augusti 2013 002

Kram på er och hoppas ni slipper denna hemska förkylning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)