31 augusti 2013

Livstecken ;)

Kikar in o lämnar ett livstecken…har inte hunnit med bloggen denna vecka…en massa jobb, förkylning och förberedelse inför loppisen som jag deltog i idag…och det blev en lyckad loppisdag för mig Ler Hade med mig massor med saker och sålde massor, men hade en massa med mig hem också…men det ska jag lämna in på Röda korset till veckan Ler Men 3000:- krokor extra i kassan är ju inte helt fel!! Ler för saker som man har liggandes i förrådet…såhär såg bilen ut imorse när jag åkte…haha Ler med tungan ute

24-30 Augusti 2013 00624-30 Augusti 2013 007
24-30 Augusti 2013 00824-30 Augusti 2013 009

Sen har vi äntligen köpt en ny “begagnad” soffa idag Ler ser helt ny ut men till halva priset jämfört vad dessa kostar i butiken så vi är såååå nöjda!! Tokskön, snygg och stoooor…bild kommer någon dag…
Nu soffmys och film med mannen så kram på er allihopa
Förresten så sålde jag flera av mina egna sydda saker idag…kul!!!Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)