18 augusti 2013

Söt sängkappa

Jag har ett riktigt sött skydd för att slippa se alla dammråttorna under sängen Blinkar plus att vi har så fult golv i sovrummet så ju mindre jag behöver se av det desto bättre Ler med tungan ute eller vad säger ni…

Denna sängkappa ska vara skrynklig och sådär shabby som jag älskar!! och att den aldrig behöver strykas är ett stooort +

09-10 Augusti 2013 026
09-10 Augusti 2013 02710 Augusti 2013 012
10 Augusti 2013 013

Tror det var från Ellos jag köpte denna för rätt så länge sedan…men söta sängkappor kan man nog hitta lite överallt…Nu längtar jag bara efter att få plocka in duntäckena igen för sängen blir liksom mycket mysigare med dom…men på sommaren använder vi bara påslakanen för annars dör man ju av värmeslag Blinkar
Sovrummet är ett rum som vi inte gjort något åt ytmässigt…så där vill jag gärna ha nytt golv och tapetsera/måla väggarna…och någon gång så ska väl det ske också det är tur man tänkte bo här resten av livet så då har jag ju rätt många år på mig…haha…

Amelie colefax o fowler tragolv-rappgo-nordic-lackad-valnot

Nu ska jag snart krypa ner bredvid världens bästa dotter som nästan varje natt sover i vår säng…man får passa på att njuta för att en vacker dag kommer hon inte vilja ligga i mammas o pappas säng <3
Sov så gott allihopa/ Kram

Pssst…jag gjorde lite bokfynd på en liten loppis idag…5:- böcker…får visa dom imorgon…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)