02 augusti 2013

Netto fynd

Hej på er där ute i sommarvärmen Ler som verkligen återkom idag!! Underbart!! Men tyvärr missade jag denna fina dag för den spenderade jag inne på Ullared Ler hela dagen lång!!! Så det är inte så synd om mig direkt..haha…
Det var lagom med folk idag antagligen har vi det vackra vädret att tacka för det, och det blev många fina fynd där…fyra fulla kassar. Först skofynd i butiken bredvid, sedan mycket kläder till mamman själv, kläder till barnen, leksaker o pyssel till barnen, plädar och annan inredning, godis, smycken, böcker och mycket mycket annat!! Ska fota lite imorgon om tiden finns…för imorgon blir det nog en dag vid havet!!

Men jag tänkte visa er ett tokigt bra fynd jag gjorde när vi besökte Netto i stan tidigare i veckan, shoppade 2 Stora silikonformar där för 59:- st!!!! Sånt gillas mycket!!!! Blev även lite annat på Netto också…pysselmaterial och leksaks ipad till sonen Blinkar Så nu kan vi baka fiiiina kakor/tårtor när höstmörkret kommer Ler

27-29 Juli 2013 095
27-29 Juli 2013 096
27-29 Juli 2013 097
27-29 Juli 2013 098
27-29 Juli 2013 099
27-29 Juli 2013 100
27-29 Juli 2013 111
Nu soooova…lite småtrött efter dagen Blinkar
Kram

2 kommentarer:

  1. Wow, inga dåliga Netto-fynd - hmm, undrar om det finns något kvar och om vi lyckas ta oss dit?! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Dessa stora silikonformar brukar ju vara så jäkla dyra!!! Så jag trodde knappt mina ögon =)
      Hoppas du springer på liknande fynd...detta var en netto som ligger inne i gbg där jag varje år alltid gör något toppenfynd...sånna grejor hittar jag inte på vårt Netto i sundsvall tyvärr....

      Kram :)

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)