10 september 2017

Bor i ett växthus

Nu när graderna kryper neråt på nätterna så har växterna fått flytta in så numera känns det som att vi bor i ett växthus ;) det är massor av paprikor, citrusträd, olivträd m,m Hoppas bara att dom överlever vintern nu...För just nu är dom ju tokfina för dom har vuxit som bara den i sommar och vi har fått massor av både citroner och paprikor...enda nackdelen är doften som Fikonträdet har...det luktar kattpink!! Urk men det visste jag inte om när jag köpte det utan det blev en trevlig överraskning :P haha så det trädet har jag placerat bredvid kattlådan...



Det är ganska otroligt att halva September snart har gått...veckorna springer fram när jobb, förskola o skola snurrat igång. Så kalendern är just nu fylld med alla möjliga möten...jobbmöten, föräldramöten, utvecklingssamtal, bvc vaccinering, logoped, läxläsning, tandläkaren, cellprov, plus att Brottningen dragit igång för Milian. Så nu väntar vi bara på att Innebandyn drar igång för Celine så är hösten komplett. Själv har jag sparkat igång min träning så nu tar jag alla tillfällen jag får att åka på gymmet...där fördriver jag även tiden när barnen tränar så slipper man åka fram o tillbaka eller bara sitta av tiden och vänta på dom :) Perfekt!!
 Haha ekorrhjul delux ;) 


Vi har hunnit med lite annat smått o gott mellan allt springande i ekorrhjulet ex auktion, tatueraren och en liten höstmakeover av hallen men detta visar jag nån annan kväll ;)Även mamman själv har ju fått sig en "höstmakeover", min syster färgade mitt hår och klippte mig senast hon var hit det var det jag önskade mig i födelsedagspresent när hon frågade...Så ca 10 cm kortare och röd/lila blev det :) supernöjd!!!!



För nu ska vi fortsätta plöja säsong 1 av Wahlgrens värld, jag har redan sett säsong 1 o 2 men nu tvingar jag mannen att kolla ;)
Förresten kolla in sötaste nattlampan jag köpt till Milian, så himla fin <3 Varifrån???Ikea såklart!!!



Kram på er och ta nu en toppenvecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)