29 januari 2013

Ramar, ramar, ramar

Som jag tidigare nämnt så Älskar jag gamla ramar…sånna breda med krusiduller på kanterna Ler extra fina blir dessa med vit färg…då tycker jag att allt krusidull framhävs…
Så mitt senaste ramprojekt är nu färdigmålad…vet dock inte vart den ska få bo ännu…så just nu står den med 2 andra liknande ramar (den står längst bak)…och vem vet den kanske får bo kvar med dom Blinkar Skulle behöva göra ännu en till ram med hönsnät att förvara örhängen på för den andra är rätt knökfull nu…så kanske den flyttar dit…jag fyndade iallafall den som en tavla på facebooks köp o sälj för 30:- o tavlan åkte genast ur som ni förstår….
06-07 Januari 2013 034
06-07 Januari 2013 035
06-07 Januari 2013 039
21-26 Januari 2013 01921-26 Januari 2013 020
Sov så gott

4 kommentarer:

  1. Jättefina.Vart har du den underbara tapeten ??
    MVH Maria J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den jag har tapetserat en fondvägg av nere i vardagsrummet :) Helt själv!!! ;)

      Radera
  2. Om du nånsin känner att du vill sälja en sån ram så är jag jätteintresserad ;) Har letat överallt känns det som och hittar ingen! /Lina

    SvaraRadera
  3. Dessa är loppis o begagnat :) fortsätt hålla ögonen öppna...kika även på gamla små tavlor hur ramarna ser ut...för tavlan är det ju bara att ta bort ;) hihi

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)