16 januari 2013

Fina bakverk och Onsdagssvammel

Nu har vi kluvit veckan än en gång…förstår inte vart tiden tar vägen…det är så mycket man vill hinna med här hemma men jag tycker att jag inte hinner nånting!!! Men men när ljuset ute börjar återvända kanske man får fler timmar på dygnet Blinkar hoppas kan man ju…
17-26 Maj 2009 004
<3 Längtar efter denna syn <3

Har varit så sugen att baka men även där har jag prioriterat annat den sista tiden…blivit mycket mys med barnen på em när vi varit trötta allihopa Ler Mys!!!
Men tänkte inspirera er med lite läckra bakverk som har delats på facebook via Tidningen 101 nya idéers sida
Tyvärr är det inga recept med pga att bilderna kommer från utländska sidor men inspiration får man ändå tycker jag…bara titta!!!
(Den sista bilden kan du trycka på bilden för att komma till receptet…det är inte 101 nya idéer…)
16655_413267518754454_14964402_n
kardemummakrans
47601_411024668978739_60988127_n
roses_ apple_ pie4
äppelkaka1
Nu har vi trevliga dagar framför oss innan helgen, sedan måste jag erkänna att hemmet känns väligt rent o luftigt sedan julen städats bort…men saknar allt en bukett med tulpaner på köksbordet så det får nog bli ett sånt köp imorgon när jag tänkte försöka komma mig iväg och hämta ut mitt nya pass inför Londontrippen…sedan har jag en annan rolig sak att se fram emot i vår/sommar Ler mer om detta berättar jag en annan dag!!!
En sak som står högt upp på min vill ha lista just nu är en ny kökskran…den vi har är kaputt…droppar hela tiden trots att vi bytt packning + att den är såååå trög o tung att starta…vill ha vill ha vill ha…
glittran-koksblandare__0142897_PE304273_S4
Sov så gott/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)