08 januari 2013

Campadre

Fick just ett mail från Campadre att dom nu hade en kampanj med belysning från Watt o Veke
…jag klickade in mig och hittade denna söta belysning
den kostar i vanliga fall ca 459:- Men Campadre säljer den för 159:- sedan hade jag 99:- innestående för en vän jag värvat som handlat hos dem…så med frakt gav jag 89:- för den Ler
Hade gärna velat ha dessa med…så fina!!
Om du också vill bli medlem…klicka in dig här http://campadre.se/tipsa/223295
så har du möjlighet att fynda dyra saker till ett mycket bättre pris!! Allt ifrån inredning, kläder, smycken, väskor, resor m,m m, Använder du länken så ser Campadre att du blivit tipsad av mig och jag får poäng…sen när du är medlem kan du tipsa dina vänner o värva så tjänar du poäng att handla för Ler

Igår beställde jag en matta som är tänkt till köket…visade mannen och han tyckte den va fin så nu hoppas jag den är lika fin i verkligheten
det slank även ner en topp från rean, några presenter till vår blivande 3-åring, presenter till två prinsessor som snart fyller 1 år och lite annat smått o gott…

Erbjudandet var 30% rabatt på dyraste varan plus detta knivset o skärbrädor
Har vab idag så nu när sonen sover ska jag passa på att måla ett varv till på mina projekt jag påbörjade inatt…
06-07 Januari 2013 035
06-07 Januari 2013 037
06-07 Januari 2013 038
Tisdagskramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)