07 januari 2013

Rea Tips

Måste tipsa er om lite från Ellos rea…
Denna klänning/tunika i tröjmodell har jag själv i både svart o grön och dom är toksköna!!! Nu även nersatta i pris 129:- … jag funderar på en Grå själv Ler
Jag måste ju bara visa er några andra gobitar som gärna hade fått flytta hem till oss…
Tur att det är gratis att titta Ler Vore ju inte helt fel att vinna lite pengar….hihi…
Sedan så har jag hittat till en ny favoritblogg där en sprudlande tjej delar med sig av inredning, resor och massor av mumsiga recept…kika in hos FruSofie så förstår ni vad jag menar Ler Har kikat igenom hennes blogg och säger bara Wow vilken inspiration denna tjej sprider!!! Väl inne hos FruSofie såg jag en möbel jag såååå gärna hade haft på vår altan!!! Guuud vilken fin!! Och ännu finare blev den när hon hade spraymålat själva stativet vitt oxå….möbeln ser ut så här
hangstol
och ni hittar den här inne…lite för dyr tyvärr….men tooookigt snygg!!!! Den hade gjort sig väldigt väldigt fin hemma hos oss….suck….

Men drömma får man…nu ska jag gå loss med penseln och den vita färgburken på lite smått o gott…
Kanske hinner med ett blogginlägg senare ikväll om vad det blev Blinkar
Kram Kram

4 kommentarer:

  1. Ja, nu måste jag ju fråga: skall du beställa något från Ellos nu? Den blå tavlan gillar jag jättemycket! MEN jag får inte beställa från Ellos utan svensk adress. Om du av en händelse skulle beställa något, kunde du knappa in den också på beställningen, så för jag över pengar på ditt konto för den och portot??? Förlåt att jag ber dig som har så mycket ändå, men jag hjälper dig gärna att beställa något annat om jag kan! Kramar från nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det löser vi :) du menar trätavlan i turkosblå??? :) Kram

      Radera
  2. Men åh blir alldeles rörd av din kommentar hos mig och nu när jag såg detta inlägget. Så gullig du är.
    Tack snälla du =) Det bästa med att blogga är ju när jag får veta att min tid jag lägger på det kan glädja andra.

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är värd varje ord!!! =) Kommer garanterat följa din blogg vidare =)
      Kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)