16 januari 2013

London baby :)

som Joey i Friends skulle sagt Ler
Jag och mannen har nedräkning för vår lilla minisemester till London, bara han och jag….vi har inte varit iväg någonstans själva sen vi fick barn för snart 7 år så detta blir en ny erfarenhet för oss…haha…barnens farmor ska vara med barnen så dom kommer också få det tokmysigt!!! Men detta ser jag verkligen fram emot!!! Jag har aldrig varit i London så det finns massor jag vill se i denna stad Ler mannen har varit där tidigare så han får så vackert ställa upp o se dom klassiska sakerna en gång till...
 
Jag vill se/besöka

Notting Hill
Big Ben
Hyde Park
Camden market
London Eye
Madame Tussauds
Harrods
London Dungeon
Oxford Street
Skulle gäääärna se The Phantom of the Opera…men det räcker nog inte dagarna till….vill även besöka Portobello market vilket jag fått beskrivit ska innehålla mycket antikviteter Ler
Vi kommer bo på den mysigaste o charmigaste stället nämligen Castle Lodge Guest House
Hur mysigt låter det inte??? Åååå vad jag längtar!!!!
Kolla vilket fint ställe vi ska bo på!!!

Och bonusen denna weekend blir att vi får sällskap några dagar av svägerskan med familj <3 Mys!!!
Nu dags att sova o drömma om London Ler
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)