10 januari 2013

Älskar märket Interiörhuset

Vill du köpa ett fint pastelligt porslin så ska du kika efter märket Interiörhuset…Jag har köpt saker från deras märke vid olika tillfälle…senast när jag var i lilla byn som jag kommer ifrån…där hade dom söta såskaraffer…eller vad det nu heter…Jag saknade något att hälla upp sås i men nu har jag 2 styckna ur samma serie för väldig billig summa…minns jag inte fel kostade dom runt 60:- st
01-03 Januari 2013 038
01-03 Januari 2013 039
01-03 Januari 2013 040
01-03 Januari 2013 041
01-03 Januari 2013 042
Såklart blev det ljusrosa som mitt val föll på Ler så nu kan här serveras sås iallafall…hihi…
Igår kom även några reafynd från HM och från Country by mail som jag hittat i mellandagarna får fota mina fina fynd i helgen så får ni se…Just nu är jag såååå trött…sovit lite natten tills idag, upp tidigt för jobb, jobbat över (fast det gjorde jag med glädje för vi håller på att ska få tokfint renoverat på jobbet i en atelje vi håller på att fixa så nu är den tömd av mig o chefen för en makeover som heter duga!! Nytt golv, nytt tak, ny belysning och nymålade väggar ska det bli…wiiiii Ler ) var bara tvungen att skryta lite hihi…
Men nu är jag trött…funderar på att lägga mig samtidigt med barnen faktiskt…men först lite bokläsning såklart med dottern. En liten fråga förresten…jag är ju en bildgalning som ni märkt i min blogg…men undrar vad ni tycker om alla mina bilder?? Ska jag fortsätta använda mig av mycket bilder eller???
Imorgon kära vänner njuter vi av en ny fredag, underbart!!
01-03 Januari 2013 052
Visar er några fina muggar (vita o silvriga med 4 olika mönster) som pryder en kökshylla som jag fått med någon tidningsprenumeration (jag tar ofta prenumerationer för att få fina premier)…jag älskar Muggar som ni kanske märkt…tycker det är kul med olika modeller och skulle gärna ha ett sånt här ställ att hänga dom i…
13971675-origpic-295e100819617102muggstll
Kram på er <3

2 kommentarer:

  1. Ja, mycket bilder är bara roligt!! Jag tycker det är så mysigt och inspirerande att få se dina bilder. Kram Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att någon tycker till Sara :) Haha...snittar 120 läsare om dagen men INGEN törs säga vad dom tycker ;) Då fortsätter jag med mycket bilder för då vet jag att någon uppskattar dom!!! Trevlig helg :) Kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)