06 juli 2015

Altanpiff och nya sängbord

Idag bjuder jag er på lite bilder från altanen och dom helt underbara sängborden jag köpt...är kär i dom <3

På altanen har äntligen skärmarna jag köpte på loppis ifjol målats och skruvats ihop till en liten skärmvägg...valde att göra den randig efter en liten skärmvägg jag såg i en blomaffär i Kungälv för nåt år sedan...får se om själva "ramen" får fortsätta vara vit eller om den blir grå... Härligt glada pasteller blev det iallafall :) Även pelarbordet jag fick som jag målat o tapetserat om har hittat sin plats på altanen. Visar före o efter bilder på bordet en annan dag :)





Sedan så måste jag visa er dom nya sängborden som är så "to die for snygga" :P helt i min smak!!! Tack Ellos!! Passade på att använda en rabattkod på dem, det finns även en byrå i samma serie som jag trånar efter...





Nu ska jag gå ut och börja med en av dom stora rabatterna som ska grävas ur helt och göras om med ogräsduk under...får passa på när det är mulet o svalt så inte växterna dör...
Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)