13 juli 2015

Idag blir det loppisrunda

Japp så blir det...har idag bytt ut min loppoholicvän mot min mamma, idag åker vi runt och ser om vi hittar några öppna loppisar i mina hemtrakter...hoppas på lite småfynd iallafall :)
Dessutom är det en loppis på tors hos min barndomsvän, auktion på fredag som jag hoppas få med mig min pappa på, åselemarknad i helgen och Nattloppis i Junsele på måndag med syster :) Mycket kul att se fram emot.

När jag besökte en loppis hemma i Matfors för nån vecka sedan så gjorde jag några småfynd, hitta denna träback som var i en ful brun färg...slarvmålade lite med den härliga turkosa färgen som jag målade skåpet i så blev det en perfekt filtförvaring på altanen.


Träback 40:-


Några andra småfynd som jag inte hunnit "göra iordning" eller hitta plats för ännu...

Litet bord/pedistal 30:-

 
Söt bavaria assiette 10:-


Denna har jag spraymålat turkos

Nyskick!!! 20:-

30:-


Söt spegel med porslinsfot 10:-




Litet vägghängt bord 30:-
Hoppas ni alla får en fin måndag, nu ska jag avnjuta min mammas härliga sällskap.
Kram på er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)