08 juli 2015

Pelarbord

Fick ett litet pelarbord av en vän för en tid sedan...lite slitet trärent...glömde tyvärr ta en förebild men lite vit färg, några gamla florablad jag köpt på tradera för flera år sedan och så blev det ett somrigt fint pelarbord till altanen :) Tack Anna-Karin för bordet!!





Idag gjorde jag och min loppoholicvän några fina fynd på lite olika ställen runt omkring Matfors men bästa fynden gjorde vi på hemvägen på en loppis som vi trodde hade öppnat men som skulle öppna imorgon men vi var hjärtligt välkomna :) Oj oj vilka fyyyynd!!!! :) Eller hur Linda!! Bilder kommer inom kort. Men jag kan visa några tidigare loppisfynd...lite av det som jag fyndade på långloppisen...

 
Uppfällbart bord



Några gamla biblar o böcker


En grön/turkos trälåda


Flera gamla plåtburkar o askar för några ynka kronor styck

Från 2:- till 5:- st  :)

Den ena asken var full med handsmidda spikar...diskade bort lite rost...dessa ska användas till nåt skoj!! Vilken överraskning när jag upptäckte detta hemma.

En mörk turkos/blå mandelkvarn

Lite smått o gott

Bricka att gjuta betong efter, halsband m,m


Helt ny tehuva och en sliten bricka som nu håller på att få nytt liv :) Detta var några av alla fina fynd :)


Nu myser vi i soffan till en film för nu äntligen är hela vår familj ledig <3 Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)