17 juli 2015

Bänk piff

I våras när jag vissa dagar pendlade hem från Umeå för att få vara med mina stora barn och min man då passade jag även på när tid fanns att småpyssla lite. Jag hade sett en superfin dekorplast som jag fick en ide till pyssel av omgående!! Våra träköksbänkar hade gulnat och missfärgats av solen men jag hade inte ork att slipa ner och behandla dem...så dekorplatsen fick rycka in och jag är supernöjd!! 
OBS Detta är bänkar där jag aldrig ställer varma föremål från spis eller ugn så därför funkar det :)







Idag har jag haft en effektiv dag...först iväg på en auktion där jag gjorde två fynd sedan åkte jag med min syster och hennes kille till Sollefteå för lite mat, shopping och snabbdejt på stan med en nära vän. Nu på kvällen blev det dejt med Ernst såklart och sedan var jag o syrran och hämtade mina loppisfynd i Näsåker :) Bilder kommer senare!!

Bjuder på ett annat kökspyssel också...en av mina kasthyllor hamnade på sidan av köksskåpen.



 

Nu ska jag sooooova för imorgon är det auktion igen!! Kul kul :)
Kraaaam/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)