15 juli 2015

Liten loppishylla

Förra sommaren var jag och min loppoholicvän på Tövas gatuloppis...en loppis vi besökt i 2 år som jag tycker har varit toppenbra!!! Många fina fynd!! Tyvärr verkar dom inte ska ha någon gatuloppis i år...
Men förra året hittade jag en sliten men charmig hylla med krokar under, jag har INTE gjort någonting åt hyllan förutom att tvätta av den och satt fast några extrakrokar under som jag hittade på samma loppis.
Nu har denna lilla goding äntligen hittat rätt plats i vårt hem, i köket och jag är så nöjd <3

Sån är jag hittar jag något jag gillar så behöver jag inte veta exakt vart jag ska ha detta föremål för att jag ska köpa utan jag ställer den i förrådet och tittar lite då och då på den och så en dag så är det bara så självklart exakt vart den ska vara :) så ibland kan det ta 1 år eller 2 men ett fynd jag faller för kan jag inte lämna :)
Detta blev iallafall en liten te-hylla med muggar och annat




Bjuder på en liten köksbild till...hittade 2 ljusslingor på ICA i färgerna som jag har i köket vit/grön/turkos/grå



Idag ska jag både besöka loppis och sedan åka på bilbingo med tjejerna i familjen (mamma, syster o dottern) så då hoppas vi på vinst :)

Kram på er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)