11 juli 2015

Lurvboll och Pastellkrona

Ja ni vet ju om mitt stora intresse här i livet, loppisfynd!! Finns väl inget roligare än att göra fynd för billig peng, sedan piffa till dom som man själv vill ha det. Då känner man glädje varje dag man ser sina fina fynd runt omkring sig och så är det lite extra kul att ingen har exakt samma pryl/möbel som du :)

Hittade en söt liten ljuskrona på Erikshjälpen för en tid sedan...liten och nätt och hade sin charm...men inte helt min smak så fram åkte sprayburken...




Har precis i dagarna blivit klar med ett annat fynd...ett pysselskåp som jag målat. Idag fick det komma till sin rätta plats i sitt nya hem och jag älskar det :) och jag älskar färgen <3





Och på tal om saker jag älskar så har jag inte visat er familjens nya kärlek <3









Kram på er!!!/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)