10 juli 2015

Betongverkstad

Har samlat på mig diverse föremål att gjuta av och gjuta i det senaste året och för ca 2 veckor sedan tog jag mig i kragen och använde upp 3 finbetongsäckar som stått i förrådet sedan förra sommaren...
Frågade barnen och en kompis till dottern om dom ville gjuta lite med mig och dom var då inte svårövertalade :)

Vi gjorde rabarberblad, andra blad, trampstenar och en massa annat...bjuder på bilder så ser ni vad vi gjorde...




Några trampstenar barnen gjorde

Dom fyrkantiga stenarna gjorde jag och det blir 4 likadana till för jag har 4 keramikunderlägg kvar som jag köpt på loppis...dom som ligger i mitten...




Tänker göra en omgång till med stooora rabarberblad och flera trampstenar till rabatten :)

Sov så gott allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)